top of page

SPRZEDAŻ OLD SCHOOL: rozpoznanie … zapoznanie … sprzedaż

Data szkolenia:                            20 maja 2020

Czas trwania szkolenia:        1 dzień - warsztat 5 godzin

Cena za uczestnika:                 350 zł 

Liczba uczestników:                 do 12 uczestników

Godziny szkolenia:                    10.00 - 15.00

Forma:                                                szkolenie online (na platformie Zoom)

Zapraszamy do wypełnienia formularza i zapisania się na szkolenie

Opis szkolenia:

Szkolenie adresowane jest do osób nawiązujących oraz utrzymujących kontakt z klientami. Proponowane podejście uwzględnia zaangażowanie w dobre przygotowanie się do kontaktu, następnie zadbanie o poznanie się obu stron i na tej podstawie rozpoczęcie współpracy. W dobie ograniczonych kontaktów osobistych jest to podejście, dzięki któremu zaangażowanie handlowców zostanie skierowane na prospecting oraz zdalne formy nawiązania kontaktu. Na tej podstawie omówiona zostanie „ścieżka sprzedaży”.

Program szkolenia:

  • Prospecting – źródła pozyskiwania informacji o klientach.

  • Sposoby nawiązywania kontaktu.

  • Nawiązanie kontaktu = budowanie zaufania.

  • Badanie potrzeb – rozwijanie umiejętności zbierania informacji.

  • Przedstawienie oferty – przypomnienie języka korzyści

  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami.

  • Techniki finalizowania sprzedaży.

Korzyści:

  • Rozwinięcie umiejętności związanych z wykorzystaniem źródeł informacji o rynku i klientach.

  • Uświadomienie sobie znaczenia dobrego przygotowania do kontaktu z klientem.

  • Poznanie jak wykorzystać czas na eksplorację rynku, jako obszaru na który mam największy wpływ.

  • Przypomnienie sobie „ścieżki sprzedaży”.

Trener prowadzący:

pion_Rafał_Drohojowski.png

Rafał Drohojowski

Pracując z ludźmi stawia przede wszystkim na wspieranie w samodzielnym wypracowywaniu najlepszych rozwiązań. Zdobył szerokie doświadczenie zawodowe pracując w różnych branżach. Warto wspomnieć bank o zasięgu ogólnopolskim, towarzystwo ubezpieczeniowe, Provident oraz firmę przemysłową. Specjalizuje się w szkoleniach doskonalących umiejętności komunikacji, negocjacji, sprzedaży oraz zarządzania czasem. W zakresie jego zainteresowań leżą również projekty personalne. Specjalizuje się w szkoleniach doskonalących umiejętności komunikacji, negocjacji, sprzedaży oraz zarządzania czasem. W każdym z wymienionych zakresów proponuje metody zwiększające efektywność podejmowanych działań.

bottom of page