
Regulamin
oraz
Polityka Prywatności
Regulamin szkoleń ONLINE
-
Regulamin, który czytasz (dalej „Regulamin”) określa zasady świadczenia usług online (usług elektronicznych w postaci szkoleń online zwanych dalej „Szkoleniem”) przez INTEGRA CONSULTING POLAND Sp. z o.o. sp.k., z siedzibą w Poznaniu przy ul. Górki 7, 60-204 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000443804, NIP 779-241-03-02, zwana dalej "Organizator”.
-
Szkolenie świadczone w ramach kursu hrin.pl trwa 5 godzin zegarowych i jego cena obejmuje: zdalny udział w szkoleniu, dostęp do aplikacji mobilnej MAS, zestaw materiałów szkoleniowych online, certyfikat ukończenia szkolenia.
-
By wziąć udział w szkoleniu konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu za pomocą przeglądarki internetowej, a także adresu e-mail, na które założone zostanie konto. Podczas korzystania z Usług online zabronione jest dostarczanie przez użytkowników treści bezprawnych.
-
Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Organizatora poprawnie wypełnionego formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie www.hrin.pl, oraz potwierdzenie przez Organizatora jego otrzymania. Przesłanie do Organizatora wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
-
O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli lista uczestników będzie już zamknięta lub w przypadku niezgłoszenia się minimalnej liczby osób.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 3 dni kalendarzowe przed terminem szkolenia.
-
W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 5 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
-
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest opłacenie przed szkoleniem faktury pro forma przesłanej na podany przez uczestnika adres e-mail.
-
Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Organizatora nr 56 1090 1346 0000 0001 1697 7801 najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dni otrzymania faktury pro forma za udział w szkoleniu (decyduje data wysłania faktury drogą elektroniczną).
-
W dniu zaksięgowania wpłaty Uczestnik szkolenia otrzyma na podany adres e-mail dostęp do szkolenia online oraz aplikacji MAS wraz z hasłem do logowania. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia i przesłana elektronicznie na adres e-mail wskazany w formularzu zgłoszenia.
-
Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 lub więcej dni kalendarzowych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu pocztą elektroniczną na adres biuro@integra-consulting.pl. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Organizatora.
-
W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 2 dni kalendarzowe przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Organizator zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za udział w szkoleniu.
-
Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
-
Reklamacje dotyczące szkoleń można składać na adres biuro@integra-consulting.pl do 14 dni kalendarzowych od daty szkolenia.
-
Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością INTEGRA CONSULTING POLAND Sp. z o.o. sp.k., z siedzibą w Poznaniu przy ul. Górki 7, 60-204 Poznań, zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
-
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 (Dz.U. 2018 poz. 1000) w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
-
Administratorem tychże Danych Osobowych powstałych w związku z realizacją szkoleń będzie do momentu zakończenia ich przechowywania jest INTEGRA CONSULTING POLAND Sp. z o.o. sp.k., z siedzibą w Poznaniu przy ul. Górki 7, 60-204 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000443804, NIP 779-241-03-02. Dane osobowe przetwarzane będą przez INTEGRA CONSULTING POLAND Sp. z o.o. sp.k., wyłącznie w celu organizacji i przeprowadzenia Usługi
-
Wszelkie informacje dot. polityki przetwarzania danych osobowych są przedstawione w dokumencie Polityka Prywatności dostępnym na naszej stronie internetowej www.integra-consulting.pl
Polityka prywatności
-
Administratorem Twoich danych osobowych jest Integra Consulting Poland sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu, ul. Górki 7, 60-204 Poznań; NIP: 779-241-03-02, REGON: 302302842, Numer KRS: 0000443804.
-
Kontakt jest możliwy pod adresem:
-
Integra Consulting Poland Sp z o.o. Sp.k., ul. Górki 7, 60-204 Poznań
-
e-mail: odo@integra-consulting.pl
-
-
Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach. Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).
-
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu:
-
dokonywania analiz oraz badań statystycznych, które zapewnią bieżące udoskonalanie usług służących do dopasowania treści do Twoich potrzeb bądź zainteresowań – do czego jesteśmy uprawnieni na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (naszym prawnie uzasadnionym interesem jest prowadzenie badań w celu ulepszenia oferowanych usług)
-
obsługi zapytania przesłanego za pomocą formularza kontaktowego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
-
-
Zbieramy tylko te dane, które nam są niezbędne do realizacji wyżej wymienionych celów, tj: IP, geolokalizacja oraz dane zawarte w formularzu kontaktowym. Twoje dane nie podlegają profilowaniu, to jest automatycznemu podejmowaniu decyzji na ich podstawie.
-
Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez nas albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy. Odbiorcą Państwa danych (podmiotem przetwarzającym) może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie bezpieczeństwa, podmiot w zakresie bezpieczeństwa CRM, przedstawiciel klienta zlecającego rekrutację.
-
Dane osobowe mogą być udostępniane organom państwowym na ich żądanie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub innym osobom i podmiotom współpracującym- tj. podwykonawcom świadczącym na naszą rzecz usługi, w szczególności usługi informatyczne, prawne, inne usługi pomocnicze (na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych).
-
Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. W przypadku zbierania danych dla celów dokonywania analiz i badań statystycznych – do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.
-
Pamiętaj, masz prawo do:
-
dostępu do treści swoich danych – tzn. możesz uzyskać potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, a jeżeli tak to możesz:
-
uzyskać dostęp do swoich danych osobowych oraz uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania Twoich danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących Ci na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską. Ponadto możesz uzyskać kopie swoich danych osobowych.
-
sprostowania danych – tzn, że możesz żądać od nas sprostowania Twoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym oraz ich uzupełnienia
-
usunięcia danych – tzn. że masz ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych Twoich danych osobowych. Pamiętaj jednak, że niektóre dane nie możemy usunąć o czym Cię poinformujemy, jeżeli będzie taka potrzeba. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Integra Consulting.
-
ograniczenia przetwarzania – tzn. że masz prawo do żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeżeli zgłosisz takie żądanie, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwimy Ci korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług, z których korzystanie będzie się wiązało z przetwarzaniem danych objętych żądaniem.
-
przenoszenia danych – tzn. że masz prawo otrzymać swoje dane osobowe, które nam dostarczyłeś, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych. Możesz również żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio takiemu innemu administratorowi. Pamiętaj, że zrealizujemy Twoje prawa o ile będą możliwość techniczne.
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – tzn że możesz w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy je w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw.
-
do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Ciebie żadnych negatywnych konsekwencji.
-
-
Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Skargę możesz wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. Prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
-
Informujemy również, iż zbieramy w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies.
-
Pliki (cookies) są plikami tekstowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu. Przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Przede wszystkim zawierają nazwę strony internetowej swojego pochodzenia, swój unikalny numer, czas przechowywania na urządzeniu końcowym.
-
Integra Consulting Poland Sp z o.o. Sp.k. jest podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym swojego użytkownika pliki cookies oraz mającym do nich dostęp.
-
Wykorzystujemy pliki (cookies) w celu:
-
dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę;
-
przygotowywania statystyk pomagających poznaniu preferencji i zachowań użytkowników, analiza tych statystyk jest anonimowa i umożliwia dostosowanie zawartości i wyglądu serwisu do panujących trendów, statystyki stosuje się też do oceny popularności strony.
-
-
Serwis stosuje dwa zasadnicze rodzaje plików (cookies) – sesyjne i stałe. Pliki sesyjne są tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony serwisu (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub przez czas wynikający z ich ustawień.
-
Możesz w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików (cookies) lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Należy pamiętać, że większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików (cookies) w urządzeniu końcowym.
-
Na stronie zainstalowane jest narzędzie Google Analytics, które śledzi ruch użytkowników na wszystkich podstronach za pomocą plików cookies. Informacje uzyskane przy użyciu tego narzędzia nie są udostępniane innym podmiotom i służą jedynie do celów statystycznych oraz polepszenia użyteczności witryny. Jeżeli chcesz zablokować udostępnianie informacji o aktywności na stronie, możesz skorzystać z dodatku do przeglądarki: https://support.google.com/analytics/answer/181881?hl=pl&ref_topic=2919631
-
Informujemy, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji strony internetowej serwisu.
-
Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.