top of page

KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI” cz. 1

Jak Insights Discovery może przygotować zespół do WSPÓŁDZIAŁANIA po powrocie do firmowej rzeczywistości

Data webinaru:                            4 czerwca 2020

Czas trwania:                                1 dzień - webinar do 60 min

Cena uczestnictwa:                 darmowe

Forma:                                                wykład interaktywny

Program szkolenia:

  • Współdziałanie w konkurach ze współpracą? O miejscu współdziałania  na podium kompetencji przyszłości.

  • Czym się różnimy? Nie tak istotne narzędzie diagnozy, jak wymiary, z których się składa (cechy wspólne Insights Discovery, Extended DISC, DISC, MBTI itp.)

  • Poszczególne energie kolorystyczne a style działania w izolacji

  • Różne style – odmienne strategie radzenia sobie ze stresem

  • Wielkie oczekiwania i powrót do firmy. O zderzeniu z rzeczywistością z perspektywy poszczególnych typów ludzi.

  • Sesje otwierające dla zespołów – instrukcje obsługi współpracowników ze względu na preferowany styl działania

  • Sesje informacji zwrotnych – co nas inspiruje, pomaga lub przeszkadza w porozumieniu i drodze do współpracy?

Korzyści:

 

Uczestnicy

  • Przypomną sobie zasadnicze założenia różnic osobowościowych w ujęciu Junga: ekstrawersja – introwersja, myślenie – uczucia, doznania – intuicja

  • Przyporządkują poszczególne style zachowań trybu zdalnego do poszczególnych grup ludzi.

  • Zdiagnozują charakterystyczne typy zachowań, obaw i preferencji po powrocie do pracy

  • Odnajdą w tym własny styl i preferencje działania

  • Otrzymają wskazówki, jak za pomocą Insights Discovery zbudować zespół „na nowo”

Trener prowadzący:

pion_Wegrzyn_Renata.png

Paulina Węgrzyn

Psycholog pracy i organizacji, polonistka ze specjalizacją dziennikarską, menadżer ds. rozwoju oraz trener w Integra Consulting. Absolwentka UAM, Krakowskiego Centrum Psychodynamicznego oraz Szkoły Trenerów Biznesu INTEGRA. Prowadzi warsztaty doskonalenia umiejętności skutecznego komunikowania się w zespołach, asertywnej współpracy i budowania profesjonalnego wizerunku, etykiety słowa, obsługi i budowania trwałych relacji z klientem zewnętrznym, kreatywnych technik rozwiązywania problemów, a także zarządzania zespołami pracowników. 

bottom of page